Friday, March 16, 2012

Pistachio cake


Торта с шоколадов мус и мус писташио




















С огромна радост и гордост ще Ви представя последната си торта - с 2 вида мус-шоколадов и писташио (зеления). Горда съм,защото за първи път в живота си правя торта с мусове. Идеята се зароди миналата седмица,когато похапвах с огромна наслада в една местна сладкарничка подобна торта.Аз ги обожавам,но винаги съм си мислела,че е много трудно,почти невъзможно да се направи такава торта в домашни условия.Но,ето че се получи,та дори и много вкусна се оказа. Друго,което много ме зарадва е,че моите деца също я харесаха и всеки си изяде парчето. (моите деца са много капризни на тема ядене,така че разбирате защо съм толкова щастлива).Шоколадовият мус го правих по рецепта на Martha Stewart,a мусът писташио е от инстантните на Dr.Oetker. Исках да видя дали има разлика между полуготовите кремчета и тези,които трябва да си приготвиме сами от начало докрай. И двата много ми харесват и допадат на вкус,но шоколадовият определено е много по-нежен и деликатен,направо се топи в устата.Най-силно се усеща разликата на следващия ден,след като тортата е престояла в хладилника. Шоколадовият мус продължава да е все така фин и неустоим.

No comments:

Post a Comment