Friday, April 20, 2012

Нека да е пролет

Пролетта е любимият ми сезон. Обичам когато се стопи снега и се появят първите кокиченца, когато дърветата започнат да се раззеленяват, птичките започнат да чуруликат, когато цялата природа е готова за едно ново начало. Така и аз се настройвам много позитивно, готова за нов живот, с нови постижения, радости и приятни вълнения. Пролетта за мен е празник. Ето защо сега ще Ви представя две торти, в които има и пролетни ,и празнични мотиви. Общото в двете торти е, че са направени от какаови блатове, напоени с кафе, с конфитюр от малини и любимия ми крем от маскарпоне и плодове(в този случай от малини).




 Втората торта е облепена с декоративни хартии,  които се продават на пазара в различни мотиви и цветове. Тази хартия се яде и се нанася много лесно върху тортата. Поставя се само малко вода и се залепя,така както Вие изберете. Лесно се изрязва и може да си направите каквито формички искате. За първи път използвам този тип декорация за торта и това,което ми направи впечатление е, че ако тортата престои навън известно време,на стайна температура (а не в хладилника) , започва леко да "подпухва". Предполагам, че влажността на въздуха оказва влияние. Но ако побързате с похапването, няма да се стигне до такива дефекти :)

Тортата отгоре е покрита с шоколадов ганаш с фино смлени лешници.

Бон апети!

No comments:

Post a Comment