Monday, September 17, 2012

Св. София, Вяра, Надежда и Любов



Честит празник на всички именници! Бъдете здрави, съхранявайте и предавайте добродетелите, които ни крепят и ни дават сила - мъдростта, вярата, надеждата и любовта. Нека  мира и добротата да бъдат постоянни спътници за вас и вашите семейства!

За този прекрасен християнски празник приготвих за моята София торта "Смърфиетка". Поръчката ми бе дадена от доста време и с голямо нетърпение се очакваше. Ето че и този ден дойде. Тортата е на лице,а именичката е силно развълнувана. Толкова е щастлива със совята "смърфиекта",че не иска с никой да си я подели. Пожела си парченце оттук и оттам,и оттам, и оттам...Трябваше на нарежеме цялата торта на малки парченца. Е,като начало започнахме от перчема на Смърфиетка. Оказа се по едно време доста сладък....все пак тортата бе поръчана с много,много шоколад.
Малката София бе страшно доволна и шастлива,а аз още повече. Достатъчно ми беше да гледам как греят очичките й от вълнение и радост.


1 comment:

  1. Вале, много са сладурски всички торти и сладки неща, които си показала! И аз от едно известно време съм се запалила по готвенето и сладкарството, и със сигурност ще се възползвам от рецептите, които си споделила!

    Ради
    www.bybyskingdom.com
    (Тони и Петьо, ми дадоха визитката ти :))

    ReplyDelete