Friday, September 21, 2012

Сбогом лято!


Ето вече сме последния ден на лятото,а сякаш вчера започна...Топлите и слънчеви дни неусетно се изтърколиха и сега отново търсиме дебелите дрехи. Аз май не съм подготвена да се сбогувам с лятото и в главата ми само идеи за пролетни тортички  с цветенца, пеперудки и тревички. 
Ще Ви представя именно една пролетна торта с лаленца, която направих за наше приятелско семейство. Тортата е с какаови блатове и с крем,който за първи път правя. Намерих го на един сайт,ровейки се нарочно за нещо по-интересно и ново за мен. Първоначално крем-пълнежът на тортата ми се стори доста сладък, макар в него да има едно пакетче крема, но като престоя в хладилника около 30 мин,вече ми се струваше божествен. Предполагам, че ще се хареса на всеки любител на шоколадовите изкушения,защото е с Нутела. А ето и самата торта....




Днес не спираме само дотук. Продължавам творенията си в синьо и с пролетно настроение (нищо че отвън е мрачно и леко ръми). Искам да е свежо и слънчево в душата ми и продължавам с цветенца.

Тези мъфини направих за една моя приятелка,която обожава сладките неща. За разнообразие в кексчетата сложих не стандартния шоколадов чипс,който децата обожават и изчоплят с невероятно умение и лекота от всяка една бисквитка, а чипс от карамел. Довечера ще разбера дали тази комбинация се харесва.







No comments:

Post a Comment