Wednesday, December 30, 2015

Наполеон


Ето един пост,който реших да публикувам на български. Посветен е на една торта,която от много време се каня да направя все по една или друга причина отлагам. Накрая й дойде времето. И то как няма да й дойде времето,като навън има 40 см сняг. Романтика!!! За едни романтика,а за други трагедия! Аз, за съжаление, съм от вторите. Та, да не изпадаме в такива битовизми,а да обърнем внимание и на десерта....:)

Между трите излизания навън и риене на сняг до припадък, реших,че все пак трябва да има нещо хубаво в този ден. И така дойде редът на торта "Наполеон".


Точната рецепта може да видите тук.


Проблемът при мен беше, че не ми останаха много трошички, за да покрия тортата...Но това да ми е проблемът :)
Тортата е невероятно вкусна. Нежна, деликатна...определено ще бъде повторена в най-скоро време :)


No comments:

Post a Comment