Wednesday, December 9, 2015

Special cake for my son Nikola


Тази година моят син Никола много ме изненада с изискванията си за тортата. Всяка година,по традиция, освен шаран с ориз имаме и торта. Доста често съм правила на моя син тематични торти - големи, малки риби,но риба да има :). Ей сега ще се разровя и ще публикувам малко "стари" риби :)
А ето една голяма риба от 2014...

Но тази година представата на Никола за Никулденска торта бе доста различна. Ни риба,ни рибка, ни дори малко водичка...:). Пожела си тип торта,която аз лично не харесвам и не правя вкъщи. Оказа се,че това е най-вкусната торта!?!?Дори всички негови приятели от празника много я харесаха и идваха лично да ми го кажат,като че ли да е първата торта, с която съм ги впечатлила...

А тортата,както се вижда от снимките, е шоколадова,без каквито и да е декорации,напомнящи за Никулден. Дори бих казала,че повече минава за Коледна торта...


Тортата е и доста маслена-такъв е кремът. Иначе блатовете са стандартни, ванилови...Отгоре трябваше да има течащ шоколад,но да не е горчив! Това изрично ми бе повторено поне 5 пъти. Да има "бели завъртулки" от бита сметана и първоначално трябваше да има и по една черешка отгоре,но после идеята се промени и трябваше да направя коледната украса.

Та,казано накратко, това е тортата ни за тазгодишния Никулден :) А на нашия Никола му пожелаваме да бъде едно здраво, весело и щастливо момче!!!! Обичаме те, Никола!
А сега и едно парченце и за вас...



No comments:

Post a Comment