Wednesday, March 22, 2017

Домашни десерти (за разнообразие)


Ето едно десертче,което направих миналата седмица за моето семейство. Най-хубавата част е,че моите дъщери проявиха огромно желание да участват в приготовлението му. Рецептата взех от интернет, стриктно спазвах грамажите,но уви,не се получи това,което бе на снимките. Ето защо, този път ще се въздържа и няма да я публикувам. Ще споделя с вас само снимките,които напрвих преди да се нахвърлиме :)




На мен този десерт ми се стори достааа сладък.Само да Ви спомена,че лремът се прави от готварска сметана яйца и много шоколадов чипс. Очаквах да се получи доста по-лека на вкус консистенция,но за мен 2-3 хапки  са ми достатъчни да задоволят желанието ми за нещо сладко и шоколадово.



Декорирах шоколадовия тарт с ягоди (по оригиналната рецепта десертът бе украсен с пресни малини и какао) и бадеми, покрити с натурален шоколад.

А сега да преминем към един друг домашен десерт,който е доста лекичък и приятенна вкус. Тук отново сме на вълна "ягоди", но кремът е пухкав ванилов. Основата също е ванилова, сиропирана обилно с ягодов сок.




Да Ви е сладко!


No comments:

Post a Comment